4550gr 28-30% Aranyfácán sűrített paradicsomkonzerv

Az Aranyfácán Sűrített paradicsom konzervet ma a háztartások és a vendéglátó ipari egységek, levesek, főzelékek, mártások és számos étel készítéséhez használják, az ország egész területén évszaktól függetlenül. A minőség garancia arra, hogy ízletes étel kerül az asztalra otthon vagy az étteremben. ...

360gr 15-17% Aranyfácán sűrített paradicsom üveges

Az Aranyfácán Sűrített Paradicsom termékcsalád üveges kiszerelése. ...

150gr 22-24% Aranyfácán sűrített paradicsomkonzerv

Az Aranyfácán Sűrített Paradicsom 150 g-os kiszerelésben is kapható. Ez a mennyiség pont ideális egy jó paradicsomleves vagy töltött paprika elkészítéséhez. ...

« hírek, újdonságok: 1 / 2 »
« hírek, újdonságok: 2 / 2 »
2011. május. 6
Irodalomkutatási munkák a Magyar Iparművészeti Főiskolán

Évek óta folyik egy kísérlet a Magyar Iparművészeti Főiskola Könyvtárában, amelynek az a lényege, hogy a II-III. éves hallgatók irodalomgyűjtéssel segítik a könyvtár állományát, irodalomkutatási munkákat, besegítő dokumentációs...

» bővebben

2011. április. 12
Bemutatkozás

A hatvani Aranyfácán sűrített paradicsomot nagyanyáink örökségeként immár több mint 75 éve sok háziasszony használja. Mi a titok? ...

» bővebben

receptek
2011. április. 15
Magyaros csirkecomb Natália módra

Hozzávalók:
6 db csirkecomb
kisebb darab szárazkolbász
25 dkg-os Aranyfácán paradicsompüré
Magyaros fűszerkeverék
pár gerezd fokhagyma
pár szem paradicsom
olaj

Finom pácolt, omlós csirkecombok, melyek könnyen elkészíthetőek. ...

» tovább a recepthez

A paradicsom főve hatásosabb...

A hőkezelés növeli a paradicsomban található likopén betegségeket legyőző hatását. A zöldség fogyasztásával csökkenthető a rák, a csontritkulás és a szívbetegségek kockázata.

Amerikai kutatók felfedezték, hogy a feldolgozott vagy megfőzött paradicsom még a nyersnél is előnyösebb hatásokkal bír. A lédús növény a legfőbb forrása az erőteljesen antioxidáns hatású likopénnak, de más gyümölcsökkel és zöldségekkel ellentétben sokkal hatásosabb főtt formában. Az illinoisi Nemzeti Élelmiszerbiztonsági Központ kutatói szerint ez a tápanyag segíthet megelőzni a gyulladásos folyamatokat és a vérrögök képződését.

Már közismert a csodanövény és bizonyos betegségek ritkább előfordulása közti kapcsolat, mint amilyen például a prosztatarák, a szívbetegség és a csontritkulás. Dr. Britt Burton-Freeman és Dr. Kristin Reimers készítették el az American Journal of Lifestyle Medicine című folyóiratban megjelenő áttekintést, melyet így összegeztek:

„Az egyre növekvő tudományos ismeretek a paradicsomkészítményekkel kapcsolatban hatékonyan növelhetik a zöldségbevitelt, így általánosságban javulnak az étkezési szokások, melyek végül egészségesebb életvitelhez vezetnek. A kutatás kiemeli a paradicsomfogyasztás valamint a rák, a szívbetegségek és más egészségügyi problémák csökkent kockázatának kapcsolatát. A bizonyítékok azt is sugallják, hogy a paradicsom fogyasztását javasolni kell az előnyei miatt, és mert egyszerű, hatékony stratégia lehet a zöldségfogyasztás általános növelésére.”

forrás: http://medipress.hu

vissza az oldal tetejére vissza az oldal tetejére